اعطای جایزه فناوری ملی نکست به دو شرکت زیر مجموعه مرکز رشد لوازم و تجهیزات پیشرفته پزشکی دانشگاه علوم پرشکی تهران

اعطای جایزه فناوری ملی نکست به دو شرکت زیر مجموعه مرکز رشد لوازم و تجهیزات پیشرفته پزشکی دانشگاه علوم پرشکی تهران

دو شرکت دانش بنیان زیر مجموعه پژوهشکده فناوری ها و تجهیزات پیشرفته پزشکی در جشنواره ملی فناوری نکست جایزه دریافت کردند. «آیین اعطای جایزه ملی فناوری نکست» اسامی شرکت‌های برگزیده در سه حوزه «هوش مصنوعی، رباتیک و صنعت ۴»، «اتصال پذیری، ارتباطات و میکروالکترونیک» و «زیست فناوری و زیست مهندسی» و نیز در بخش «پیشگامی» اعلام و با اهدای جوایز و تسهیلات از این شرکت‌ها تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران پژوهشکده فناوری‌ها و تجهیزات پیشرفته پزشکی، "آیین اعطای جایزه ملی فناوری نکست"، شامگاه ۲ اسفند ماه ۱۴۰۲، در هتل عباسی اصفهان برگزار شد.

در جریان این رویداد، شرکت‌های توسعه صنایع پرتو نگار پرشیا و نواوران رباتیک و پزشکی سینا  از شرکت های زیر مجموعه پژوهشکده فناوری ها و تجهیزات پیشرفته پزشکی ، دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان برگزیده اعلام شدند و با اهدای جوایز و تسهیلاتی از این شرکت‌ها تجلیل شد.

اختتامیه جشنواره نکست با حضور روح‌الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد ‏دانش‌بنیان رئیس‌جمهور، محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و شقایق ‏حق‌جوی جوانمرد، رئیس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی با معرفی و تقدیر ‏از برگزیدگان این رویدادشامگاه چهارشنبه دوم اسفندماه ۱۴۰۲ در هتل عباسی اصفهان ‏برگزار شد.

 جایزه ملی فناوری نکست (نوآوری کارآفرینان سرآمد توسعه) که از آن به‌عنوان رویدادی مهم در حوزه علم و فناوری یاد می‌شود، در مرحله ثبت‌نام اولیه موفق به جذب ۲۴۰ طرح از استان‌های مختلف شد. در این فرآیند، ۸۹ طرح به مرحله ثبت‌نام نهایی رسید و سپس بر اساس معیارها و داوری‌های صورت گرفته، در نهایت ۳۰ شرکت به مرحله نهایی راه یافتند.  

به برگزیدگان این رویداد در رتبه اول، ۵ میلیارد تومان گرنت و ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات، به رتبه دوم، ۳ میلیارد تومان گرنت و ۹ میلیارد تومان تسهیلات و به رتبه سوم، ۲ میلیارد تومان گرنت و ۶ میلیارد تومان تسهیلات اعطا می‌شود

 

کلمات کلیدی
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم